Radisson Blu Hotel, Sopot
Radisson Blu Hotel, Sopot, Sopot
Rezerwuj online
Pokój Family Suite - Radisson Blu Hotel, Sopot

FAQ

tripadvisor
08 lut 2023
09 lut 2023

Najczęściej zadawane pytania

  1. Jakie udogodnienia dla dzieci oferuje hotel?
  2. Komfort rodziców i bezpieczeństwo naszych najmłodszych gości są dla nas niezwykle ważne. Dlatego na życzenie udostępniamy takie elementy jak: podgrzewacz do butelek, nocnik lub nakładkę na sedes czy też wanienkę. Posiadamy także łóżeczka turystyczne oraz pościel w mniejszym rozmiarze. Kuchnia serwuje menu dziecięce, dostępne są foteliki do karmienia, cyklicznie odbywają się też animacje w pokoju zabaw. Również w strefie basenowej znajduje się brodzik, a sam hotel znajduje się zaledwie 250 metrów od wielkiej nadmorskiej piaskownicy.

  3. Czy wejście na basen wliczone jest w cenę pobytu ?
  4. Cena pokoju uwzględnia 60 min pobytu w strefie basenowej i saunarium. Możliwe jest rozszerzenie dostępu o kolejną godzinę lub całodzienny, nielimitowany dostęp, bądź też rozliczenie czasu spędzonego w strefie na podstawie naliczania minutowego.

    Tabela opłat uwzględnia 50 % rabatu udzielanego Gościom hotelowym /obowiązuje do 31 grudnia 2022/

    1H dodatkowa: 25 PLN/os. dorosła 12,5 PLN dziecko 3-12 lat
    2H dodatkowe: 40 PLN/os. dorosła 20 PLN dziecko 3-12 lat
    Całodzienny dostęp: 60 PLN/os. dorosła 30 PLN dziecko 3-12 lat

    Basen sportowy dla dorosłych dostępny w godz. 7.00 – 9.00 -  dodatkowa godzina 20 PLN/os. dorosły


    Naliczanie minutowe 0,50 gr / 1 min. 


  5. Czy hotel akceptuje Bony Turystyczne?
  6. Tak, Radisson Blu Hotel, Sopot akceptuje Bony Turystyczne, co oznacza, że można opłacić bonem swój pobyt. Więcej informacji o Bonie Turystycznym znajdą Państwo na stronie Bon Turystyczny w Radisson Blu Hotel, Sopot .

  7. W jakich godzinach odbywa się check in i check out w hotelu ?
  8. Doba hotelowa rozpoczyna się o godz. 15.00 w dniu przyjazdu i kończy o 12.00 w dniu wyjazdu.

  9. Czy hotel przyjazny jest zwierzętom?
  10. Tak, zwierzęta są u nas mile widziane. Zgodnie z regulaminem akceptujemy psy do 5 kg, większe wymagają dodatkowej zgody. Opłata wynosi 70 zł za dobę.

  11. Czy Hotel posiada certyfikaty bezpieczeństwa związane z COVID 19?
  12. Zachowujemy wszelkie procedury i zalecenia sanitarne. Wprowadzone zostały dodatkowe procedury sieci Radisson Hotel Group, które potwierdzone zostały międzynarodowym certyfikatem SGS. Polegają one na przestrzeganiu 20-etapowego programu sprzątania i dezynfekcji pokoi, jak i wszystkich przestrzeni wspólnych. Również części konferencyjne objęte zostały dodatkowym 10 – etapowym procesem odkażania, jak i przestrzegania zasad dystansu fizycznego.

    Więcej informacji na temat Certyfikatu SGS: Bezpieczeństwo

    Hotel pomyślnie przeszedł proces certyfikacji dedykowany obiektom konferencyjnym i kongresowym „Bezpieczny obiekt MICE” uruchomiony przez Polską Organizację Turystyczną. Więcej informacji TUTAJ

  13. Czy na ternie hotelu dostępny jest parking ?
  14. Hotel dysponuje 82 miejscami naziemnymi oraz 29 miejscami w hali garażowej. Opłata wynosi 70 zł za dobę.

  15. Czy mogę zarezerwować pokój telefonicznie/mailowo ?
  16. Oczywiście, zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z naszym działem rezerwacji pod numerem telefonu: T: +48 58 670 35 35, zapraszamy również do kontaktu mailowego: reservations.sopot@radissonblu.com

  17. Czy hotel przygotowany jest do obsługi Gości z niepełnosprawnościami?
    •  Hotel posiada trzy pokoje w pełni dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami (przystosowanie i wyposażenie łazienki, przyciski alarmowe przy łóżkach, etc.) Dodatkowo też pokoje zlokalizowane są na parterze
    •  Wszystkie przejścia w hotelu, drzwi korytarze są szerokie, bez progów, co umożliwia swobodny przejazd wózków inwalidzkich
    •  Winda hotelowa również nie posiada progów, co zapewnia dostępność do wszystkich kondygnacji, stref i funkcji obiektu w tym strefy basenowej czy spa
    •  Hotel posiada niższą ladę recepcyjną przystosowaną dla osób poruszających się na wózku, bankomat również został zamontowany na niższej wysokości.
Zobacz na mapie

Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Serwis wykorzystuje pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania oraz możliwość zmian ustawień plików cookies znajdują się w Polityce prywatności.
Klikając AKCEPTUJĘ WSZYSTKIE, wyrażasz zgodę na korzystanie z technologii takich jak cookies i na przetwarzanie przez Hossa.biz Sp. z o.o., ul. Cypriana Kamila Norwida 4, 89-280, Gdańsk Twoich danych osobowych zbieranych w Internecie, takich jak adresy IP i identyfikatory plików cookie, w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności). Zmiany ustawień plików cookies możesz dokonać w ustawieniach.

Zarządzaj ustawieniami dotyczącymi prywatności
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony

Pliki cookies niezbędne do działania usług dostępnych na stronie internetowej, umożliwiające przeglądanie ofert, dokonywanie rezerwacji, wspierające mechanizmy bezpieczeństwa m.in: uwierzytelnianie użytkowników i wykrywanie nadużyć.

Pliki cookies analityczne

Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika,

Pliki cookies marketingowe

Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich.

Twoje preferencje nie zostały jeszcze zapisane