1. Czy w ofercie hotelu na rok 2023 jest impreza sylwestrowa z noclegiem?
Przygotowaliśmy aż 3 propozycje pożegnania roku 2023 i powitania Nowego Roku 2024:
Rezerwując bezpośrednio na naszej stronie pobyt obejmujący noc z 31 grudnia na 1 stycznia, mogą Państwo dodać do rezerwacji wybraną ofertę sylwestrową w promocyjnej cenie.
2. Czy mogę zarezerwować ofertę sylwestrową Żar tropików tylko dla dziecka?
Na imprezie Żar tropików mogą bawić się dzieci wspólnie z opiekunami (rodzicami, dziadkami…) nie zapewniamy opieki dla dzieci przez cały czas trwania imprezy. Na ten wieczór przewidzieliśmy jednak różnorodne atrakcje dla dzieci w tym konkursy, naukę tańca, w czasie których nad najmłodszymi czuwać będą doświadczeni animatorzy. Osoby dorosłe w cenie biletu na tą imprezę mają również możliwość udziału w Disco night – imprezie tanecznej odbywającej się w pobliskiej sali Grand Pavilion.
3. Jakie udogodnienia dla dzieci oferuje hotel?
Komfort rodziców i bezpieczeństwo naszych najmłodszych gości są dla nas niezwykle ważne. Dlatego na życzenie udostępniamy takie elementy jak: podgrzewacz do butelek, nocnik lub nakładkę na sedes czy też wanienkę. Posiadamy także łóżeczka turystyczne oraz pościel w mniejszym rozmiarze. Kuchnia serwuje menu dziecięce, dostępne są foteliki do karmienia, cyklicznie odbywają się też animacje w pokoju zabaw. Również w strefie basenowej znajduje się brodzik, a sam hotel znajduje się zaledwie 250 metrów od wielkiej nadmorskiej piaskownicy.
4. Czy wejście na basen wliczone jest w cenę pobytu ?
Cena pokoju uwzględnia 60 min pobytu w strefie basenowej i saunarium. Możliwe jest rozszerzenie dostępu o kolejną godzinę lub całodzienny, nielimitowany dostęp, bądź też rozliczenie czasu spędzonego w strefie na podstawie naliczania minutowego.
Tabela opłat uwzględnia 50 % rabatu udzielanego Gościom hotelowym:
1H dodatkowa: | 25 PLN/os. dorosła | 12,5 PLN dziecko 3-12 lat |
2H dodatkowe: | 40 PLN/os. dorosła | 20 PLN dziecko 3-12 lat |
Całodzienny dostęp: | 60 PLN/os. dorosła | 30 PLN dziecko 3-12 lat |
Basen sportowy dla dorosłych dostępny w godz. 7.00 – 9.00 - dodatkowa godzina 20 PLN/os. dorosły
|
5. W jakich godzinach odbywa się check in i check out w hotelu ?
Doba hotelowa rozpoczyna się o godz. 15.00 w dniu przyjazdu i kończy o 11.00 w dniu wyjazdu.
6. Czy hotel przyjazny jest zwierzętom?
Tak, zwierzęta są u nas mile widziane. Zgodnie z regulaminem akceptujemy psy do 5 kg, większe wymagają dodatkowej zgody. Opłata wynosi 70 zł za dobę.
7. Czy na ternie hotelu dostępny jest parking ?
Hotel dysponuje 82 miejscami naziemnymi oraz 29 miejscami w hali garażowej. Opłata wynosi 80 zł za dobę.
8. Czy mogę zarezerwować pokój telefonicznie/mailowo ?
Oczywiście, zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z naszym działem rezerwacji pod numerem telefonu: T: +48 58 670 35 35, zapraszamy również do kontaktu mailowego: reservations.sopot@radissonblu.com
9. Czy hotel przygotowany jest do obsługi Gości z niepełnosprawnościami?
Sprawdź dostępność
Wypełnij formularz